maandag 16 juli 2012

eeK of the week 28/12


Hallo lieve bogvolgers,
Ook ik heb weer een eeK van de week en wat voor 1 pfuuu
Onze hele beneden verdieping is gestript,zo in enen ,het was wel de bedoeling maar toch sta je raar te kijken als de hulp troepen weer aan komen zetten om vervogens ons hele huis opnieuw te wittelen ,schilderen de kasten worden weer terug gebracht in hun oude staat,
Ik wilde eerst graag nieuwe kasten maar ik liep natuurlijk weer eens te kijken bij LOODS5 en zag dezeldfe soort kasten staan maar dan in een Whitewash effect en dat vond ik zo mooi
ik wilde ze gelijk niet meer kwijt ...dat begrijp je andere kant de kasten zijn al ruim 150 jaar oud toch wel zonde dan hè,dus deze 3 kasten worden helemaal zoals ik ze heel graag wil.
Wat zijn ze lief mijn 3 mannen hahaha
Verder krijgen we een gehele nieuwe vloer ook een whitewash effect
En natuurlijk de nodige opleuk accessoires .
Dus ik zit mometeel buiten in de serre met de lampjes en kaarsjes aan maar kan verder geen kant op in het huis,ik kan zelfs niet in mijn scrap kamer komen want daar ligt de nieuwe vloer te wachten tot die gelegen gaat worden.

Kortom het is een grote PUINHOOP hèhhè
Dus dat is mijn EEK van deze week ;0)
Komen jullie ook meedoen?
Kijk ook eens bij Katharina die dit  allemaal bedacht heeft ;)


Sonja vraagt weer de leukste liefste foto van deze afgelopen week.
Nou die heb ik zeker!
Ook weer van mijn zoon Qwan en zijn vriendin samen op het strand in Scheveningen.
Ik vind hem wel lief en grappig maar ook een mooi koppel toch!


Ik wens jullie een fijne avond verder
Morgen is er weer een sneak peek die jullie bij vele van mijn collega`s van Whiff of Joy kunnen bewonderen.
De Blog hop begint weer  en wel op de 18 Juli  en natuurlijk ontbreekt Henry de Muis niet.



(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥   

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto's Son! Het is nu even een zooitje maar straks zit je er weer netjes bij en ben je er blij mee. Nog even op je tanden bijten ;-) Good luck!

Liefs, San

Lenie Hempen zei

Hoi Sonja
Het zal nu moeilijk zijn,en Je zal waarschijnlijk nu door de bomen het bos niet zien.
Maar als alles klaar is,zeg Jij wauw dit is ons paleisje.
Hou nog even vol,straks kunnen Jullie lekker genieten.
Wat een prachtig mooie foto van Je Zoon en Schoondochter.
Veel succes verder met de werkzaamheden

Gr Leny Hempen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...